
He’s funny that way, el nou EP d’Andrea Motis
He’s funny that way és l’EP de l’àlbum Emotionl Dance, que ja s’ha començat a presentar en alguns festivals de jazz nacionals i europeus.
Swing, jazz, bossanova… temes arranjats especialment per a ella i també nous territoris que Motis explora. És el primer dels seus treballs que inclou cançons en català: una versió de La Gavina, un tema dels Amics de les Arts, un del pianista Ignasi Terraza i un altre del valencià Perico Sambeat; i també és la primera vegada que s’inclouen composicions originals de la propia Andrea Motis, concretament tres dels temes de l’àlbum són seus.
A l’informatiu de Televisió Espanyola (TVE) se’n feien ressò i parlaven amb ella del nou disc que vindrà, sota el segell Impulse!.
També la va entrevistar, més a fons i en anglès, Marcela Topor per al Punt Avui, a The english hour:
Aperitiu de 3 temes
Mentre el disc arriba, la discogràfica ha preparat un EP d’edició super limitada amb tres temes, un dels quals és original de la cantant i trompetista (If you give them more). Aquesta mateixa setmana comencem a enviar les comandes.
Aquests són els títols que s’inclouen a He’s funny that way:
- He’s funny that way
- If you give them more
- I will remember you
En concert
Encara es pot veure Andrea Motis en aquest mini tour de presentació del nou àlbum, concretament al Temporada Alta de Girona (a l’Auditori de Girona), al 48è Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona (al Palau de la Música), i al Teatre Municipal d’Artà, a Mallorca.
4 de desembre
Andrea Motis i Joan Chamorro Quartet
Temporada Alta, Auditori de Girona
+ INFO
16 de desembre, 2016
Andrea Motis & Joan Chamorro Quartet amb Perico Sambeat
48 Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona, Palau de la Música, Barcelona
+ INFO
17 d desembre, 2016
Andrea Motis, Joan Chamorro & Josep Traver
Celler ABADAL
18 de desembre, 2016
Andrea Motis & Joan Chamorro Quartet
Artà (Mallorca)
+ INFO
22 de desembre, 2016
Andrea, amb laBig Band de Ramon Cardo
Universitat de Castelló, Castelló
+ INFO
25 de desembre, 2016
Joan Chamorro presenta La Màgia de la Veu & Jazz Ensemble
Jazz Cava de Terrassa
26 de desembre, 2016
Joan Chamorro presenta La Màgia de la Veu & Jazz Ensemble
Jazz Cava de Terrassa
Consulteu l’agenda per a més concerts
Aquest és el tema que dóna nom a l’EP, interpretat al Festival de Jazz de Granada de 2016.
Trackbacks/Pingbacks
[…] Podeu llegir més sobre el tema aquí. […]